Τρία συνολικά διόδια, στον δήμο Βόλβης (ΧΑΡΤΗΣ)

Να ”ζώσει” τον νομό Θεσσαλονίκης και κατά συνέπεια και τον δήμο Βόλβης με διόδια, επιχειρούν η Εγνατία Οδός και το υπουργείο

;Όπως έγραψε η ”Μακεδονία” στις 4 Δεκεμβρίου είναι προγραμματισμένο να δοθεί σε λειτουργία ο μετωπικός σταθμός Ασπροβάλτας και έως το τέλος του Ιανουαρίου θα ανοίξει και ο σταθμός Στρυμονικού.

Εκτός των μετωπικών όμως, σε λειτουργία θα δοθούν και τα πλευρικά διόδια. Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, τα πρώτα πλευρικά διόδια θα λειτουργήσουν μετά τον Ιούνιο του 2020. Γύρω από τη Θεσσαλονίκη θα υπάρχουν εφτά σταθμοί πλευρικών διοδίων, που θα λειτουργούν υποστηρικτικά για τους μετωπικούς σταθμούς, με πρώτο στόχο οι οδηγοί να μην κινούνται από παράπλευρους δρόμους.

xartis-diodia.jpg

Συγκεκριμένα, γύρω από το μετωπικό σταθμό Μαλγάρων θα υπάρχουν τρεις πλευρικοί σταθμοί: στον κόμβο Κλειδιού, στον ημικόμβο Χαλάστρας και στα Μάλγαρα. Το σταθμό της Ανάληψης θα περικυκλώσουν τα πλευρικά διόδια Λαγκαδά/Σερρών, Προφήτη και Βαγιοχωρίου. Ακόμα και στο νέο μετωπικό σταθμό Ασπροβάλτας θα υπάρχουν πλευρικά διόδια ανάμεσα σε Βρασνά – Ρεντίνα. Άρα στα όρια του δήμου Βόλβης θα υπάρχουν εκτός από τα μετωπικά διόδια Ασπροβάλτας και τα πλευρικά του Βαγιοχωρίου και των Βρασνών

Στον χάρτη φαίνεται το οδικό δίκτυο της Εγνατίας Οδού. Οι μπλε κουκκίδες είναι οι υφιστάμενοι σταθμοί, με κόκκινη κουκκίδα οι μελλοντικοί σταθμοί και οι φουξ με κίτρινο είναι οι ανισόπεδοι κόμβοι με πλευρικά διόδια.

Λαβύρινθος με διόδια και στον γειτονικό μας νομό Καβάλας όπου τα περισσότερα πλευρικά διόδια θα βρίσκονται γύρω από το σταθμό της Μουσθένης, καθώς θα είναι τέσσερα. Εκτός από τον πλευρικό σταθμό που θα έχει την ίδια ονομασία με τον μετωπικό, θα λειτουργούν επίσης στην Ελευθερούπολη, στον Αγ. Ανδρέα και Γαληψό/Ορφανό. Επίσης πλευρικά διόδια θα στηθούν γύρω από το Μαλακάσι, τη Σιάτιστα, την Καβάλα, τον Ίασμο, τη Μέστη και τους Ευζώνους.

pinakas-diodia.jpg

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *